Μονάδα ελέγχου με ενσωματωμένο πρόγραμμα οδήγησης για stepper κινητήρα – απόδοση και ακρίβεια στον βιομηχανικό αυτοματισμό
– ειδικά σχεδιασμένο για βηματικούς κινητήρες μονού άξονα.
– έχει πολλούς προκαθορισμένους τρόπους λειτουργίας και ο χρήστης μπορεί να επιλέξει γρήγορα τη σωστή διαδρομή κίνησης.
– μπορεί να αποθηκεύσει τις παραμέτρους που έχουν οριστεί μετά την απενεργοποίηση και να αποδεχτεί τη ρύθμιση της απόστασης / ταχύτητας / καθυστέρησης / αριθμού κύκλων.
– μπορεί να λειτουργήσει ανεξάρτητα ως μονάδα ή μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε συνδυασμό με άλλα συστήματα.
– τη δυνατότητα ελέγχου του βηματικού κινητήρα χωρίς χρήση Arduino / Python, προσφέροντας μια ανεξάρτητη και ευέλικτη λύση
– μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε διάφορες εφαρμογές βιομηχανικού ελέγχου.
Χαρακτηριστικά:
- Controller and Driver : Ενσωματωμένες λειτουργίες ελεγκτή και οδηγού για τον βηματικό κινητήρα. Μπορεί να συνειδητοποιήσει όχι μόνο την ενεργοποίηση του κινητήρα, αλλά μπορεί επίσης να ελέγξει την κατάσταση λειτουργίας του κινητήρα βήμα προς βήμα σε πραγματικό χρόνο.
- Εμπρός και πίσω : Μπορεί να αλλάξει την κατεύθυνση περιστροφής τόσο με το πάτημα ενός κουμπιού όσο και με τη βοήθεια ενός ποτενσιόμετρου. Η κατεύθυνση αλλάζει αυτόματα και ανάλογα με την επιλεγμένη λειτουργία εργασίας για την υλοποίηση πολλαπλών εφαρμογών.
- 3 Λειτουργίες ελέγχου : Εκτός από την ενσωματωμένη μονάδα προκαθορισμένων παραμέτρων, μπορεί επίσης να ελεγχθεί από εξωτερικά κουμπιά ή άλλα προγράμματα οδήγησης.
- 9 καταστάσεις εργασίας : Διαθέτει 9 προκαθορισμένα προγράμματα εργασίας, που καλύπτουν τις περισσότερες εφαρμογές, για την κάλυψη των αναγκών διαφορετικών σεναρίων. Εμπρός / όπισθεν / Καθυστέρηση / Βρόχος / Αυτόματο κλείδωμα / Χωρίς Κλείδωμα / Ταχύτητα περιστροφής και άλλα.
- Οθόνη HD LCD : Η οθόνη HD LCD εμφανίζει ξεκάθαρα την ταχύτητα / καθυστέρηση / τον αριθμό των κύκλων, διευκολύνοντας την απεικόνιση και τη ρύθμιση διαφόρων παραμέτρων. Εξασφαλίζει έλεγχο κινητήρα υψηλής ακρίβειας. Οι παράμετροι έχουν λειτουργία μνήμης και δεν χάνονται μετά την απενεργοποίηση του ρεύματος.
Παράμετροι:
- Τάση εισόδου : DC 5V-30V
- Ρεύμα εξόδου/πρόγραμμα οδήγησης : 4A (μέγιστο)
- Άξονες ελέγχου : Ένας άξονας
- Κατάλληλος κινητήρας : Βηματικός κινητήρας 42/57 (Nema17 / Nema23)
- Ταχύτητα ελέγχου : 0,1-999 RPM
- Αριθμός παλμών προς τα εμπρός : 1-9999999
- Αριθμός παλμών πίσω : 1-9999999
- Αριθμός κύκλων : 1-9999 ή άπειρος βρόχος
- Καθυστέρηση προώθησης : 0,0-999,9 δευτερόλεπτα
- Καθυστέρηση προς τα πίσω : 0,0-999,9 δευτερόλεπτα
- Υποδιαίρεση : 1/2/4/8/16/32
- Έλεγχος επιτάχυνσης/επιβράδυνσης : Ναι
- Προστασία αντιστροφής πολικότητας εισόδου : Ναι
- Λειτουργίες ελέγχου : Αυτόματο/Χειροκίνητο/Ρύθμιση
- Θερμοκρασία λειτουργίας : -20°C έως 85°C
- Υγρασία εργασίας : 5% έως 95% RH
- Διαστάσεις μονάδας : 79 x 43 x 41 mm
Μέθοδοι διαμόρφωσης:
- Διασύνδεση χρόνου εκτέλεσης:
1.1. Η πρώτη γραμμή εμφανίζει την ταχύτητα περιστροφής σε RPM.
1.2. Η δεύτερη γραμμή εμφανίζει τον χρόνο καθυστέρησης ή τον αριθμό των κύκλων, ο οποίος μπορεί να ρυθμιστεί μέσω του μενού F-10.
1.3. Πατήστε το κουμπί CW για δεξιόστροφη ή προς τα εμπρός περιστροφή.
1.4. Πατήστε το κουμπί CCW για αριστερόστροφη ή αντίστροφη περιστροφή.
1.5. Πατήστε το κουμπί RUN/STOP για να ξεκινήσετε ή να σταματήσετε την περιστροφή.
1.6. Γυρίστε το ποτενσιόμετρο για να αλλάξετε την ταχύτητα περιστροφής προς τα εμπρός ή προς τα πίσω. Σημείωση: ο τρόπος λειτουργίας διαφέρει ανάλογα με τους διαφορετικούς τρόπους λειτουργίας.
1.7. Κρατήστε πατημένο το ποτενσιόμετρο για περισσότερο από 3 δευτερόλεπτα για να μπείτε στη λειτουργία ρύθμισης παραμέτρων.
- Διεπαφή παραμέτρων:
2.1. Γυρίστε το ποτενσιόμετρο για να αλλάξετε την παράμετρο F-01~F-13 αφού μπείτε στη λειτουργία ρύθμισης παραμέτρων.
2.2. Η επιλεγμένη παράμετρος αναβοσβήνει.
2.3. Πατήστε το ποτενσιόμετρο για να επιλέξετε την τιμή της παραμέτρου.
2.4. Μέθοδος αλλαγής τιμής 1: Περιστρέψτε απευθείας το ποτενσιόμετρο για να αλλάξετε την τιμή.
2.5. Μέθοδος τροποποίησης τιμής 2: Πατήστε ξανά το ποτενσιόμετρο και το επιλεγμένο bit αναβοσβήνει. Στη συνέχεια, γυρίστε το ποτενσιόμετρο για να αλλάξετε την τιμή αυτού του bit από 0 σε 9. Αλλάξτε και άλλα bit με τον ίδιο τρόπο.
2.6. Πατήστε το κουμπί RUN/STOP για να επιστρέψετε στην παράμετρο
2.7. Ορίστε άλλες παραμέτρους και τιμές παραμέτρων εάν είναι απαραίτητο.
2.8. Αποθηκεύστε και βγείτε από τη λειτουργία ρύθμισης παραμέτρων αφού κρατήσετε πατημένο το ποτενσιόμετρο για περισσότερα από 3 δευτερόλεπτα.
- Βοηθητική λειτουργία:
3.1. Μπορεί να λειτουργήσει ανεξάρτητα από προεπιλογή, είναι απαραίτητο μόνο να συνδέσετε το τροφοδοτικό και τον βηματικό κινητήρα, χωρίς να συνδέσετε άλλα αξεσουάρ.
3.2. Οι χρήστες μπορούν επίσης να συνδέσουν εξωτερικά κουμπιά ελέγχου για να αλλάξουν τον τρόπο λειτουργίας. Τα κουμπιά εξωτερικού ελέγχου μπορούν να εισαχθούν από τον ακροδέκτη COM/STOP/CCW/CW/OUT του PCB.
3.3. Οι χρήστες μπορούν επίσης να συνδέσουν άλλους τύπους οδηγών βηματικού κινητήρα και να χρησιμοποιούν αυτήν τη συσκευή μόνο ως ελεγκτή βηματικού κινητήρα. Αυτόματο/Χειροκίνητο/Ρύθμιση
- Διαδικασία:
4.1. Λειτουργία αυτόματου ελέγχου: Ο βηματικός κινητήρας λειτουργεί με τις καθορισμένες παραμέτρους της συσκευής.
4.2. Λειτουργία χειροκίνητου ελέγχου: Αυτή η λειτουργία απαιτεί τη σύνδεση των κουμπιών στους ακροδέκτες COM/STOP/CCW/CW.
4.3. Λειτουργία ελέγχου διαμόρφωσης: Αυτή η λειτουργία απαιτεί σύνδεση με άλλα προγράμματα οδήγησης βηματικού κινητήρα και χρήση αυτής της συσκευής ως ελεγκτή βηματικού κινητήρα.
Σημαντικές σημειώσεις:
- Κατάλληλο για 2-φασικούς βηματικούς κινητήρες, είτε είναι 4-συρμάτων, 5-συρμάτων, 6-συρμάτων ή 8-συρμάτων.
- Διαθέτει ενσωματωμένα προγράμματα οδήγησης και ελεγκτές, αλλά μπορεί να συνδεθεί και με άλλα προγράμματα οδήγησης.
Εφαρμογές:
- Βιομηχανικός αυτοματοποιημένος έλεγχος
- CNC μηχανές
- Μηχανική συσκευασία
- Ηλεκτρονική επεξεργασία και δοκιμή
- Αυτόματες γραμμές συναρμολόγησης
- Ρομποτική και αυτοματοποίηση διαδικασιών
- Συστήματα τοποθέτησης και κίνησης
Παράμετρος | Λειτουργία | Εύρος ρύθμισης | Προεπιλεγμένη τιμή |
F-01->; | Επιλογή τρόπου εργασίας. Συμβουλευτείτε τον παρακάτω πίνακα. | P01~P09 | P01 |
F-02 | Αριθμός παλμών προς τα εμπρός. Αλλαγή του Bit High/Low πατώντας το ποτενσιόμετρο: High 3Bit: Hxxx, Low 4Bit: xxxx | 1~9999999 | 1600 |
F-03 | Ταχύτητα περιστροφής προς τα εμπρός σε RPM | 0,1~999,9 | 10 |
F-04 | Ο αριθμός των παλμών πίσω. Αλλαγή του Bit High/Low πατώντας το ποτενσιόμετρο: High 3Bit: Hxxx, Low 4Bit: xxxx | 1~9999999 | 1600 |
F-05 | Ταχύτητα αντίστροφης περιστροφής σε RPM | 0,1~999,9 | 10 |
F-06 | Αριθμός κύκλων εργασίας («–-» σημαίνει άπειρος βρόχος) | 0~9999 ή άπειρος βρόχος | 1 |
F-07 | Η καθυστέρηση στη θέση εμπρός σε δευτερόλεπτα. +/-0,2 δευτ | 0,0~999,9 | 0 |
F-08 | Η καθυστέρηση στη θέση κίνησης προς τα πίσω σε δευτερόλεπτα. +/-0,2 δευτ | 0,0~999,9 | 0 |
F-09 | Ο αριθμός των παλμών για μία περιστροφή. Η μονάδα είναι 10. Για παράδειγμα, εάν η γωνία βήματος είναι 1,8 και η υποδιαίρεση είναι 8, ο αριθμός των παλμών για μία περιστροφή είναι 360/1,8 8=1600. Έτσι, η καθορισμένη τιμή πρέπει να είναι 160 | 1~9999 | 160 |
F-10 | Ρυθμίστε τις παραμέτρους της οθόνης LCD: 0: Η πρώτη γραμμή εμφανίζει την ταχύτητα περιστροφής του κινητήρα σε rpm. Η δεύτερη γραμμή εμφανίζει τον χρόνο καθυστέρησης σε δευτερόλεπτα. 1: Η πρώτη γραμμή εμφανίζει την ταχύτητα περιστροφής του κινητήρα σε rpm. Η δεύτερη γραμμή εμφανίζει τον αριθμό των κύκλων εργασίας. | 0 ή 1 | 0 |
F-11 | Ρυθμίζει την κατάσταση λειτουργίας του κινητήρα αφού πατήσετε το κουμπί RUN/STOP: 0: Αργή μείωση και διακοπή. 1: Σταματήστε αμέσως. | 0 ή 1 | 0 |
F-12 | Ρυθμίστε το επίπεδο επιτάχυνσης/επιβράδυνσης: το 001 είναι το πιο αργό και το 100 το ταχύτερο. | 001~100 | 20 |
F-13 | Ορίστε τη διεύθυνση της συσκευής | 001~255 | 1 |
Διαδικασία | Διαδικασία εργασίας |
F-01->P01 | 1. Λειτουργία: Ο κινητήρας λειτουργεί με την περιστροφή του ποτενσιόμετρου. Δηλαδή, ο κινητήρας μπορεί να ελεγχθεί μόνο από το ποτενσιόμετρο και τα άλλα κουμπιά είναι ανενεργά. 2. Ο κινητήρας περιστρέφεται προς τα εμπρός και η ένδειξη CW ανάβει εάν το ποτενσιόμετρο γυρίσει δεξιόστροφα. 3. Ο κινητήρας περιστρέφεται προς τα πίσω και η ένδειξη CCW ανάβει εάν το ποτενσιόμετρο γυρίσει αριστερόστροφα. |
F-01->P02 | 1. Λειτουργία: Ο κινητήρας περιστρέφεται όταν πατηθούν τα κουμπιά και σταματά όταν αφήσετε το κουμπί. 2. Ο κινητήρας περιστρέφεται προς τα εμπρός και η ένδειξη CW ανάβει εάν κρατήσετε πατημένο το κουμπί CW. Ο κινητήρας σταματά αν αφήσετε το κουμπί. Γυρίστε το ποτενσιόμετρο για να επαναφέρετε την ταχύτητα περιστροφής του κινητήρα σε RPM. 3. Ο κινητήρας περιστρέφεται προς τα πίσω και η ένδειξη CCW ανάβει εάν κρατήσετε πατημένο το κουμπί CCW. Ο κινητήρας σταματά αν αφήσετε το κουμπί. Γυρίστε το ποτενσιόμετρο για να επαναφέρετε την ταχύτητα περιστροφής του κινητήρα σε RPM. |
F-01->P03 | 1. Λειτουργία: Περιστρέφεται με το πρώτο πάτημα και σταματά όταν πατηθεί ξανά. Αυτόματος έλεγχος κλειδώματος. 2. Ο κινητήρας περιστρέφεται προς τα εμπρός και η ένδειξη CW ανάβει εάν πατηθεί το κουμπί CW. Ο κινητήρας σταματάει αν πατηθεί ξανά. Γυρίστε το ποτενσιόμετρο για να επαναφέρετε την ταχύτητα περιστροφής του κινητήρα σε RPM. 3. Ο κινητήρας περιστρέφεται προς τα πίσω και η ένδειξη CCW ανάβει εάν πατηθεί το κουμπί CCW. Ο κινητήρας σταματάει αν πατηθεί ξανά. Γυρίστε το ποτενσιόμετρο για να επαναφέρετε την ταχύτητα περιστροφής του κινητήρα σε RPM. 4. Σημείωση: Σταματήστε πρώτα τον κινητήρα όταν είναι σε λειτουργία, εάν είναι απαραίτητο να αλλάξετε την φορά περιστροφής. |
F-01->P04 | 1. Λειτουργία: Ο κινητήρας περιστρέφεται από τον αριθμό των παλμών F-02/F-04 και μετά σταματά. Στη συνέχεια, κάντε βρόχο F-06 φορές. 2. Πατήστε το κουμπί CW, μετά ο κινητήρας συνεχίζει να περιστρέφεται προς τα εμπρός από το F-02 και μετά σταματά για το χρόνο καθυστέρησης F-07. Στη συνέχεια, κάντε βρόχο έτσι. Ο χρόνος βρόχου δίνεται από το F-06. Για παράδειγμα, Forward->OFF->…->Forward->OFF. 3. Πατήστε το κουμπί CCW, μετά ο κινητήρας συνεχίζει να περιστρέφεται προς τα πίσω από το F-04 και μετά σταματά για το χρόνο καθυστέρησης F-08. Στη συνέχεια, κάντε βρόχο έτσι. Ο χρόνος βρόχου δίνεται από το F-06. Για παράδειγμα, Back->OFF->…->Back->OFF. 4. Γυρίστε το ποτενσιόμετρο για να επαναφέρετε την ταχύτητα περιστροφής του κινητήρα σε RPM. 5. Σημείωση: Σταματήστε πρώτα τον κινητήρα όταν είναι σε λειτουργία, εάν είναι απαραίτητο να αλλάξετε την φορά περιστροφής. |
F-01->P05 | 1. Λειτουργία: Ο κινητήρας περιστρέφεται από τον αριθμό των παλμών F-02/F-04 και μετά σταματά. Στη συνέχεια, κάντε βρόχο F-06 φορές. Στη συνέχεια τρέχει και επιστρέφει στην αρχή προς την αντίθετη κατεύθυνση. 2. Πατήστε το κουμπί CW, μετά ο κινητήρας συνεχίζει να περιστρέφεται προς τα εμπρός από το F-02 και μετά σταματά για το χρόνο καθυστέρησης F-07. Στη συνέχεια, κάντε βρόχο έτσι. Ο χρόνος βρόχου δίνεται από το F-06. Στη συνέχεια επιστρέφει προς την αντίθετη κατεύθυνση. Για παράδειγμα, Forward->OFF->…->Forward->OFF->Back. 3. Πατήστε το κουμπί CCW, μετά ο κινητήρας συνεχίζει να περιστρέφεται προς τα πίσω από το F-04 και μετά σταματά για το χρόνο καθυστέρησης F-08. Στη συνέχεια, κάντε βρόχο έτσι. Ο χρόνος βρόχου δίνεται από το F-06. Στη συνέχεια επιστρέφει προς την αντίθετη κατεύθυνση. Για παράδειγμα, Back->OFF->…->Back->OFF->Forward. 4. Γυρίστε το ποτενσιόμετρο για να επαναφέρετε την ταχύτητα περιστροφής του κινητήρα σε RPM. 5. Σημείωση: Σταματήστε πρώτα τον κινητήρα όταν είναι σε λειτουργία, εάν είναι απαραίτητο να αλλάξετε την φορά περιστροφής. |
F-01->P06 | 1. Λειτουργία: Ο κινητήρας περιστρέφεται από τον αριθμό των παλμών F-02/F-04, μετά σταματά και αλλάζει την φορά περιστροφής. Στη συνέχεια, κάντε βρόχο F-06 φορές. 2. Πατήστε το κουμπί CW και, στη συνέχεια, ο κινητήρας συνεχίζει να περιστρέφεται προς τα εμπρός από το F-02, μετά σταματά για τον χρόνο καθυστέρησης F-07, μετά κάνει όπισθεν από το F-04 και μετά σταματά για τον χρόνο καθυστέρησης F-08. Στη συνέχεια, κάντε βρόχο έτσι. Ο χρόνος βρόχου δίνεται από το F-06. Για παράδειγμα, Forward->OFF->Back->OFF…->Back->OFF->Forward->OFF. 3. Πατήστε το κουμπί CCW, μετά ο κινητήρας συνεχίζει να κάνει όπισθεν από το F-04, μετά σταματά για τον χρόνο καθυστέρησης F-08, μετά κάνει όπισθεν από το F-02 και μετά σταματά για τον χρόνο καθυστέρησης F-07. Στη συνέχεια, κάντε βρόχο έτσι. Ο χρόνος βρόχου δίνεται από το F-06. Για παράδειγμα, Back->OFF->Forward->OFF…->Forward->OFF->OFF->OFF. 4. Γυρίστε το ποτενσιόμετρο για να επαναφέρετε την ταχύτητα περιστροφής του κινητήρα σε RPM. 5. Σημείωση: Σταματήστε πρώτα τον κινητήρα όταν είναι σε λειτουργία, εάν είναι απαραίτητο να αλλάξετε την φορά περιστροφής. |
F-01->P07 | 1. Λειτουργία: Ο κινητήρας περιστρέφεται όταν πατηθεί και σταματά όταν αφήσετε το κουμπί. Στη συνέχεια τρέχει και επιστρέφει στην αρχή προς την αντίθετη κατεύθυνση. 2. Ο κινητήρας περιστρέφεται προς τα εμπρός και η ένδειξη CW ανάβει εάν κρατήσετε πατημένο το κουμπί CW. Ο κινητήρας σταματά για ώρα F-07 εάν αφήσετε το κουμπί. Στη συνέχεια επιστρέφει προς την αντίθετη κατεύθυνση. 3. Ο κινητήρας περιστρέφεται προς τα πίσω και η ένδειξη CCW ανάβει εάν κρατήσετε πατημένο το κουμπί CCW. Ο κινητήρας σταματά για ώρα F-08 εάν αφήσετε το κουμπί. Στη συνέχεια επιστρέφει προς την αντίθετη κατεύθυνση. 4. Γυρίστε το ποτενσιόμετρο για να επαναφέρετε την ταχύτητα περιστροφής του κινητήρα σε RPM. |
F-01->P08 | 1. Λειτουργία: Ο κινητήρας περιστρέφεται από το χρόνο καθυστέρησης F-07/F-08 και μετά σταματά. Στη συνέχεια, κάντε βρόχο F-06 φορές. 2. Πατήστε το κουμπί CW, μετά ο κινητήρας συνεχίζει να περιστρέφεται προς τα εμπρός από το F-07 και μετά σταματά για τον χρόνο καθυστέρησης F-08. Στη συνέχεια, κάντε βρόχο έτσι. Ο χρόνος βρόχου δίνεται από το F-06. Για παράδειγμα, Forward->OFF->…->Forward->OFF. 3. Πατήστε το κουμπί CCW, μετά ο κινητήρας συνεχίζει να περιστρέφεται προς τα πίσω από το F-08 και μετά σταματά για το χρόνο καθυστέρησης F-07. Στη συνέχεια, κάντε βρόχο έτσι. Ο χρόνος βρόχου δίνεται από το F-06. Για παράδειγμα, Back->OFF->…->Back->OFF. 4. Γυρίστε το ποτενσιόμετρο για να επαναφέρετε την ταχύτητα περιστροφής του κινητήρα σε RPM. 5. Σημείωση: Σταματήστε πρώτα τον κινητήρα όταν είναι σε λειτουργία, εάν είναι απαραίτητο να αλλάξετε την φορά περιστροφής. |
F-01->P09 | 1. Λειτουργία: Ο κινητήρας περιστρέφεται προς τα εμπρός από τον αριθμό παλμού F-02, στη συνέχεια σταματά για το χρόνο F-07, μετά περιστρέφεται προς τα πίσω από το F-04, μετά σταματά για χρόνο καθυστέρησης F-08 και κάνει βρόχο με αυτόν τον τρόπο. Στη συνέχεια, κάντε βρόχο F-06 φορές. 2. Γυρίστε το ποτενσιόμετρο για να επαναφέρετε την ταχύτητα περιστροφής του κινητήρα σε RPM. 3. Σημείωση: Σταματήστε πρώτα τον κινητήρα όταν είναι σε λειτουργία, εάν είναι απαραίτητο να αλλάξετε την φορά περιστροφής. |
Αξιολογήσεις
Δεν υπάρχει καμία αξιολόγηση ακόμη.